[Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
A mi me han dicho en el support que los saltos se producen porque tu MMR es más alto del que estás actualmente y por eso saltos de divisiones. Por ejemplo, yo con la cuenta de xampy la dejo inactiva y me bajan a bronze y seguramente 100% salte 1 división por la cara en bronze.
Sergio3Spammer - Cantidad de envíos : 827
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Me gusta mucho jugar de ADC antes era Top con Darius pero ya que tengo a Vayne, Miss Fortune y ahora Caitlyn me gusta mucho el adc, próximo en comprar Draven
Kabuto YakushiColaborador - Cantidad de envíos : 1189
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Stoichkov escribió:A mi me han dicho en el support que los saltos se producen porque tu MMR es más alto del que estás actualmente y por eso saltos de divisiones. Por ejemplo, yo con la cuenta de xampy la dejo inactiva y me bajan a bronze y seguramente 100% salte 1 división por la cara en bronze.
Además que tus oponentes serán personas del elo en el que estabas antes de dejar la cuenta tirada.
Charles XavierColaborador - Cantidad de envíos : 986
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Reclamando un riot graves ;)
Charles XavierColaborador - Cantidad de envíos : 986
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Charles Xavier escribió:
Reclamando un riot graves ;)
A que se debe el reclamo?
LPokemon Master - Cantidad de envíos : 4122
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Yo ayer conseguí una pila de códigos de rammus graves y riot graves que dieron en la PAX EAST, pero como expiraban en 3 días los puse en otro foro, pillé 2, en twitter había millones de códigos de gente que regalaba los códigos.
Pero cuando millones eran millones, vamos que te regalaban los codes. #leagueoflegends y pff te hartabas de conseguir codes, cada minuto ponían 5 códigos por ahí en el otro foro 7 personas cojieron los 2 skins de cada, el rammus metal y el riot graves.
Yo tengo los 2 también aunque no los uso, del año pasado de la gamescom, había una página de Riot gamescom para los que accedieran a la página los que estaban en la gamescom y solo era para ellos y me pasaron la página puse mi nombre de invocador y me lo regalaron y ahí los tengo desde hace 1 año, lo estrené con Eddie los 2 skins hace ya tiempo .
Pero cuando millones eran millones, vamos que te regalaban los codes. #leagueoflegends y pff te hartabas de conseguir codes, cada minuto ponían 5 códigos por ahí en el otro foro 7 personas cojieron los 2 skins de cada, el rammus metal y el riot graves.
Yo tengo los 2 también aunque no los uso, del año pasado de la gamescom, había una página de Riot gamescom para los que accedieran a la página los que estaban en la gamescom y solo era para ellos y me pasaron la página puse mi nombre de invocador y me lo regalaron y ahí los tengo desde hace 1 año, lo estrené con Eddie los 2 skins hace ya tiempo .
Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Stoichkov escribió:Yo ayer conseguí una pila de códigos de rammus graves y riot graves que dieron en la PAX EAST, pero como expiraban en 3 días los puse en otro foro, pillé 2, en twitter había millones de códigos de gente que regalaba los códigos.
Pero cuando millones eran millones, vamos que te regalaban los codes. #leagueoflegends y pff te hartabas de conseguir codes, cada minuto ponían 5 códigos por ahí en el otro foro 7 personas cojieron los 2 skins de cada, el rammus metal y el riot graves.
Yo tengo los 2 también aunque no los uso, del año pasado de la gamescom, había una página de Riot gamescom para los que accedieran a la página los que estaban en la gamescom y solo era para ellos y me pasaron la página puse mi nombre de invocador y me lo regalaron y ahí los tengo desde hace 1 año, lo estrené con Eddie los 2 skins hace ya tiempo .
Te queda alguno para pasarlo?
LPokemon Master - Cantidad de envíos : 4122
Fecha de inscripción : 13/12/2010
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
hay muchos ninjas, imposible.Leor Banside escribió:Stoichkov escribió:Yo ayer conseguí una pila de códigos de rammus graves y riot graves que dieron en la PAX EAST, pero como expiraban en 3 días los puse en otro foro, pillé 2, en twitter había millones de códigos de gente que regalaba los códigos.
Pero cuando millones eran millones, vamos que te regalaban los codes. #leagueoflegends y pff te hartabas de conseguir codes, cada minuto ponían 5 códigos por ahí en el otro foro 7 personas cojieron los 2 skins de cada, el rammus metal y el riot graves.
Yo tengo los 2 también aunque no los uso, del año pasado de la gamescom, había una página de Riot gamescom para los que accedieran a la página los que estaban en la gamescom y solo era para ellos y me pasaron la página puse mi nombre de invocador y me lo regalaron y ahí los tengo desde hace 1 año, lo estrené con Eddie los 2 skins hace ya tiempo .
Te queda alguno para pasarlo?
Si no fuese por los ninjas los hubiese posteado aquí.
Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Stoichkov escribió:hay muchos ninjas, imposible.Leor Banside escribió:Stoichkov escribió:Yo ayer conseguí una pila de códigos de rammus graves y riot graves que dieron en la PAX EAST, pero como expiraban en 3 días los puse en otro foro, pillé 2, en twitter había millones de códigos de gente que regalaba los códigos.
Pero cuando millones eran millones, vamos que te regalaban los codes. #leagueoflegends y pff te hartabas de conseguir codes, cada minuto ponían 5 códigos por ahí en el otro foro 7 personas cojieron los 2 skins de cada, el rammus metal y el riot graves.
Yo tengo los 2 también aunque no los uso, del año pasado de la gamescom, había una página de Riot gamescom para los que accedieran a la página los que estaban en la gamescom y solo era para ellos y me pasaron la página puse mi nombre de invocador y me lo regalaron y ahí los tengo desde hace 1 año, lo estrené con Eddie los 2 skins hace ya tiempo .
Te queda alguno para pasarlo?
Si no fuese por los ninjas los hubiese posteado aquí.
Pásalos por mp lol
LPokemon Master - Cantidad de envíos : 4122
Fecha de inscripción : 13/12/2010
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Mañana parche 3.5, sale ZAC y ese campeón es AP jungler Must buy.
La pasiva de anivia pues igual con ZAC, bueno la de ZAC es mejor porque cuando te matan el enemigo tiene qu estar atento a matarte los trozitos para que no revivas, el ulti Op, La E también, etc...
Este hace destrozos.
No gasta maná pero gasta vida.
?Os acordáis de esta partida?
Que riot eligió a 10 jugadores del LoL para representar una ciudad del LoL con los personajes de cada ciudad?
Ionia vs Noxus
De ahí las Ionia boots, conmemorativas.
La pasiva de anivia pues igual con ZAC, bueno la de ZAC es mejor porque cuando te matan el enemigo tiene qu estar atento a matarte los trozitos para que no revivas, el ulti Op, La E también, etc...
Este hace destrozos.
No gasta maná pero gasta vida.
?Os acordáis de esta partida?
Que riot eligió a 10 jugadores del LoL para representar una ciudad del LoL con los personajes de cada ciudad?
Ionia vs Noxus
De ahí las Ionia boots, conmemorativas.
Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
En cuantos RP saldria el pack de Zac y su Skin?
Kabuto YakushiColaborador - Cantidad de envíos : 1189
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Localización : Tamaulipas, México
Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Kabuto Yakushi escribió:En cuantos RP saldria el pack de Zac y su Skin?
Sergio3Spammer - Cantidad de envíos : 827
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Edad : 103
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
1300 por ahí.
Pero hay que comprar al Zaun amorphus combatient aka ZAC.
Pero hay que comprar al Zaun amorphus combatient aka ZAC.
Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Se nota que Xamp ve el reddit a cada rato. xD
Charles XavierColaborador - Cantidad de envíos : 986
Fecha de inscripción : 12/12/2010
Edad : 29
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Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Sí, llegan cada rato mensajitos y hay que mirarlos,
Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Conspiracion sobre que ZAC (Zombie Acuatic Creature) es Urf
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=3261963
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=3261963
Sergio3Spammer - Cantidad de envíos : 827
Fecha de inscripción : 27/06/2010
Edad : 103
Localización : In the place where the shadows lie
Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Se viene el riwon a karma
Atentos al buff a las torres y mirar los minions
Atentos al buff a las torres y mirar los minions
- Spoiler:
- Karma, the Enlightened One
Karma has been relaunched with updates to her model, her kit and her story. If you would like more information, you can read more here.
Gathering Fire (Passive)
Reduce’s Mantra’s cooldown every time Karma damages an enemy with one of her abilities (Half-effect for Karma’s basic-attacks).
Inner Flame (Q)
Fires a blast of energy that explodes upon enemy contact, dealing magic damage and slowing all enemies in the area.
Mantra Bonus – Soulflare: Deals additional magic damage and leaves a circle of flame at the impact area (or upon reaching maximum range), heavily slowing all enemies inside the circle. After a brief delay the circle erupts, dealing heavy magic damage to all enemies in the area.
Focused Resolve (W)
Links Karma to target enemy champion, revealing them and dealing magic damage over 2 seconds. If the link is not broken, the enemy is rooted.
Mantra Bonus – Renewal: Focused Resolve deals bonus magic damage over time and heals Karma for a percent of her missing health while linked to her target.
Inspire (E)
Target ally gains a shield, granting movement speed for a brief duration and absorbing damage.
Mantra Bonus – Defiance: The shield overflows with energy, dealing magic damage to all enemies around the shielded unit. Allied champions near the shielded unit gain half of that amount as a shield and are hasted.
Mantra (Ultimate)
Karma empowers her next ability within 8 seconds for an additional effect.
Akali
Akali’s Twilight Shroud was behaving inconsistently before this patch, so we’ve adjusted it to better match its visual and theme, and to provide greater opportunity for counterplay.
Twilight Shroud
Akali is now immediately stealthed/revealed upon entering/leaving the Shroud zone
Akali is now immediately stealthed when casting Twilight Shroud directly on herself
Akali is now revealed from stealth upon casting a spell or beginning an attack rather than upon dealing damage
Delay on re-stealthing increased by 0.15 seconds
Anivia
Crystallize
Fixed a bug where Crystallize could stop uninterruptible movement abilities such as Malphite's Unstoppable Force
Ashe
Focus
Now displays the Critical Strike chance bonus on the buff bar
Draven
Spinning Axe
Now leads Draven more accurately when he is benefiting from Movement Speed increases
Axe drop location will no longer be placed partially inside walls / terrain
Hecarim
The previous version of Spirit of Dread did not offer enough opportunities for tactical decision-making. With higher cooldowns, our goal is to reintroduce strategic choices other than merely activating the ability whenever it is available.
Spirit of Dread
Cooldown increased to 22/21/20/19/18 seconds from 18/17/16/15/14
Master Yi
Double Strike
Double Strike swing time now scales with Master Yi's Attack Speed instead of being fixed at 0.6 seconds
Fixed a bug where the second strike of Double Strike could critically hit turrets
Riven
Wind Slash
Fixed a bug where Riven could cast Wind Slash a second time after using Zhonya's Hourglass
Rumble
Rumble’s ultimate was intended to be an area control effect but, with the large upfront damage it deals, it tends to be used more as a long-range nuke instead. With this patch, we’re adjusting The Equalizer to better match its original intent.
Electro-Harpoon
Fixed a bug where the visual effect would disappear before the actual end of the projectile
The Equalizer
No longer deals initial impact damage but the area burn damage now starts immediately instead of after a 0.5 second delay
Burn damage per second increased to 130/185/240 (+0.3 Ability Power) from 100/140/180 (+0.2 Ability Power) (total damage dealt across the full duration is unchanged)
Trundle
Pillar of Filth
Fixed a bug where Pillar of Filth could stop uninterruptible movement abilities such as Malphite's Unstoppable Force
Udyr
In this patch, we’ve made some substantial changes to Udyr. Our goals were to make changing stances feel more impactful, transfer power from passive stats to actual noticeable effects and reduce problematic lane issues. For example, Turtle Stance currently allows Udyr to become an immovable object in lane once he gets ahead, and we want to address that.
Mana cost of all stances decreased to 47/44/41/38/35 from 55/50/45/40/35
Monkey's Agility
Now grants 5 Movement Speed per stack instead of 4% bonus Armor and Magic Resistance
Turtle Stance
No longer returns mana when dealing damage
Shield increased to 60/100/140/180/220 from 60/95/130/165/200
Udyr can now critically strike in Turtle Stance
Bear Stance
Udyr now ignores unit collision while the movement speed bonus is active
Udyr now performs a slight dash toward his target on stunning attacks while the movement speed is active
Bear stance attacks can no longer be self-interrupted mid-attack
Movement speed increased to 15/20/25/30/35% from 15/18/21/24/27%
Movement speed duration reduced to 2/2.25/2.5/2.75/3 seconds from 2/2.5/3/3.5/4
Phoenix Stance
First attack after activating Phoenix Stance now immediately procs the fire cone in addition to every 3rd attack
No longer grants bonus Ability Power and Attack Damage when activated
Ability Power ratio on the fire cone increased to 0.45 from 0.15
Updated the fire cone's spell effect to be more visible
Warwick
Hunter's Call
Now displays range indicator on mouseover
Blood Scent
Now displays range indicator on minimap on mouseover
Zed
Living Shadow
Fixed a bug where Living Shadow would sometimes cast in a random direction
Items
Nashor's Tooth
Combine cost increased to 430 gold from 200 (total cost increased to 2500 gold from 2270)
Spirit of the Elder Lizard
UNIQUE Passive damage reduced to 6-40 over 3 seconds from 14-50
Maw of Malmortius
Fixed a bug where the Lifeline shield was lasting for 3 seconds instead of 5
Champion Select AFK Detection
When any player in a match-made game fails to select a champion before their timer expires, the game is terminated.
A player who fails to select a champion is given a queue dodge penalty. The dodge penalty functions exactly the same as if the player closed their PVP.net client.
Solo players who succeed in selecting a champion are returned to the front of the matchmaking queue.
Arranged teams whose members all succeed in selecting a champion are returned to the front of the matchmaking queue.
Arranged teams with one or more members who fail to select a champion are returned to the arranged team lobby.
Draft mode is handled on a pick-by-pick basis. If a player fails to pick a champion during their turn, the game is terminated immediately. Players later in the draft order, who did not have an opportunity to pick a champion, are given the benefit of the doubt and not assigned a dodge penalty.
This feature currently only applies to match made games. Custom games still assign a random champion if one is not selected.
General
Turrets
In Season 3, we made a few changes that made turrets feel less like a safe haven for defenders – especially in the early parts of the game. Specifically, with turrets attacking minions in a set order and some champions itemizing for health earlier on, it’s become easier for teams to push aggressively and even dive turrets with low risk. These changes should give defending players more of a fighting chance when under their own turret.
Turrets now deal 105% damage to champions for the first attack, increased from 94.5%
Turrets now deal 25% additional damage for consecutive attacks on the same champion (max 225%), increased from 20% (max 210%)
Siege Minions
Siege Minions now take 70% damage from Turrets, increased from 50% damage
Siege Minions now deal 150% damage to Turrets, reduced from 200% damage
Super Minions
Super Minions now take 70% damage from Turrets, increased from 50% damage
Teleport
We are fixing a bug with Teleport where its visual effect would disappear if cast on an expiring temporary unit. Teleport should always be visible to opponents who have vision of the area, much like how casting it on a non-revealed ward still displays a visual effect.
Fixed a bug where Teleport's "incoming" visual effect on the target unit would disappear if cast on an expiring temporary unit, such as Jarvan's Standard or Thresh's Lantern
Fixed a bug where new players could not be invited to Matchmaking lobbies after teammates miss a ready check
Smart casting with charge-up abilities should be more responsive now
Kabuto YakushiColaborador - Cantidad de envíos : 1189
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 27
Localización : Tamaulipas, México
Charles XavierColaborador - Cantidad de envíos : 986
Fecha de inscripción : 12/12/2010
Edad : 29
Localización : El único e inigualable
Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Zed, ni eh usado a jayce xd pero zed es divertido
picachu ssjSuper Moderador - Cantidad de envíos : 1998
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 30
Re: [Plataforma] ø League of Legends ø Vol. 3 "Súbanse al carrito"
Zed viable mid/top, Jayce también pero tiene menos burst y para ganar la línea bursteas en early spameando.
Aparte que no necesita mana.
Aparte que no necesita mana.
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